LEGO-конструювання

ff

З 2013/2014 навчального року заклад освіти  став учасником проекту «Сприяння освіті» в рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та благодійного фонду LEGO Foundation (Данія) (наказ Міністерства освіти і науки України від 06.08.2013 № 1107 «Про організацію заходів щодо впровадження програми «Навчання через дію» у 2013/2014 навчальному році»).У закладі працює творча група педагогів з питань упровадження програми «Навчання через дію” в освітній процес. Творчою групою організовано проведення методичних заходів: круглого столу «Використання елементів LEGO-конструювання в освітньому процесі дошкільних груп та початкової школи», педагогічної вітальні «Організація роботи дітей LEGO-конструктором”,

обміну досвідом, колективних форм перегляду занять, зокрема, інтегрованого заняття з логіко-математичного розвитку з елементами LEGO-конструювання «Кількість та перелік. Цифра три» (вчитель-дефектолог Нежуріна О.А.), інтегрованого заняття з розвитку мовлення та LEGO-конструювання «Вітаміни на грядці» (вчитель-логопед Хлистова Г.О.), заняття з образотворчої діяльності (малювання) з елементами LEGO-конструювання «Смачні фрукти» (вихователь групи № 2 Бєлєвцова Л.А.). Учителем-дефектологом Нежуріною О.А. розроблено схеми послідовності конструювання згідно з лексичними темами та ігрові вправи. Педагоги мають власні розробки занять, зокрема, інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та LEGO-конструювання «Магазин іграшок. Пірамідка», інтегроване заняття з мовленнєвого розвитку та LEGO-конструювання «Україна – моя Батьківщина» (вчитель-дефектолог Нежуріна О.А),

інтегроване логопедичне заняття з елементами LEGO-конструювання «Дитячий майданчик. Гірка», інтегроване логопедичне заняття з елементами LEGO-конструювання «Ми – маленькі українці» (вчитель-логопед Хлистова Г.О.).

Роботи вихованців були представлені на виставках дитячих робіт з LEGO-конструювання “Казкові звірята”, “Новорічне LEGO-свято”, “8 Березня”.

Учитель-дефектолог Нежуріна О.А., вчитель-логопед Хлистова Г.О., вихователі Бєлєвцова Л.А., Кулакова В.В., Леонова М.С. беруть участь у навчально-методичних семінарах  щодо впровадження LEGO-технологій в освітній процес   дошкільних навчальних закладів  м.Харкова.

ee

У групах оформлено куточки з LEGO-конструювання, творчі роботи дітей представлено на виставці для батьків. Педагоги запровадили ефективні прийоми розвитку творчих здібностей дітей з використанням елементів LEGO-конструювання під час проведення занять, зокрема ігрові вправи, нетрадиційне малювання; під час гімнастики пробудження. Вихователі перевагу надають сюжетно-ігровій формі організації занять, що сприяє забезпеченню позитивного емоційного стану дітей. Завдяки впровадженню LEGO-конструювання підвищились мотивація дошкільників до занять та ефективність корекційної роботи з дітьми.