Психологічна служба

           Тепло душі, щедро віддане людям, ніколи не зникне безслідно. Багаторазово помножене, воно безперечно повернеться до Вас – такий всесвітній закон збереження добра.                                                                                                                                                Сократ                                                                                       

Дуюн Оксана Анатоліївна – практичний психолог школи, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи в закладі – 19 років

Психологічна служба школи здійснює психологічний супровід навчально-виховного процесу.
Основною метою діяльності психологічної служби закладу є максимальне сприяння формуванню особистості дітей, що мають вади розвитку з врахуванням їх індивідуальних особливостей, зони найближчого розвитку через широке застосування досягнень психологічної науки.
Графік роботи практичного психолога 
на 2019/2020 навчальний рік

Понеділок                 12.30 – 13.30
                                    14.20 – 15.20 
Вівторок                    9.15 – 14.15
Четвер                        8.30 – 13.30
П’ятниця                   8.30 – 14.30

– діагностика – психологічне обстеження дітей і підлітків, що мають вади розвитку з врахуванням індивідуальних особливостей та зони найближчого розвитку, моніторинг змісту і умов їх розвитку, визначення причин, що ускладнює розвиток та навчання;

– корекція – здійснення психолого-медико-педагогічних заходів з метою усунення відхілень у психофізичному та індивідуальному розвитку і поведінці, схильності до залежностей та правопорушень, подалання різних форм девіантної поведінки;
– реабілітація – надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації їх до умов навчання і життєдіяльності;

– профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі;

– прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямків індивідуального розвитку дитини.

профілактика – своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктних ситуацій у навчально-виховному процесі;

прогностика – розробка, апробація і застосування моделей поведінки групи та особистості у різних умовах, проектування змісту і напрямків індивідуального розвитку дитини.

– реабілітація надання психолого-педагогічної допомоги дітям, підліткам, які перебувають у кризовій ситуації з метою адаптації їх до умов навчання і життєдіяльності;

Основні напрямки роботи:

– психологічний супровід розвитку дітей та підлітків, що мають вади розвитку;

– участь у виховній роботі школи;

– консультативно-методична допомога всім учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання та виховання дітей;

– просвітницько-пропагандистська робота з підвищення психологічної культури в навчальному закладі та сім’ї;

– превентивне виховання метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я, профілактика алкоголізму, наркоманії, СНІДу і злочинності серед неповнолітніх;

Суб’єктами діяльності психологічної служби є: учні школи, педагогічний колектив, адміністрація школи, батьки учнів.

Завдяки психологічному супроводу навчально-виховного процесу підвищується рівень психологічної компетенції педагогів та батьків. До того ж показником ефективності навчально-виховного процесу є не лише знання і вміння школярів, а й рівень їхнього психічного й особистісного розвитку, росту.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ВЧИТЕЛЯМ

З профілактики дезадаптації першокласників та п`ятикласників

Рекомендації класним керівникам щодо роботи з учнями девіантної поведінки

Батьківські збори на тему: “Оздоровчо-реабілітаційні заняття з підлітками в домашніх умовах”

Батьківський лекторій на тему: “Жорстоке поводження з дітьми у сім’ї”

Корекційна робота з дітьми